StarOffice, bylo: Re: Omluva uzivatelum sluzby

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Leden 16 15:40:55 CET 2001

Radek Vybiral napsal:
> Uvazte, ze je na svete 2-3% desktopu na Linuxu a zbytek na M$. Jaky smysl
> ma potom myslenka SuSE "bojovat" proti jinym distribucim, kdyz muze
> bojovat proti M$, kde ma daleko vetsi sanci?

Bylo by fajn, kdyby si Linuxove firmy rekli, ze se spoji proti M$ a budou si
pomahat, na cemz vydelaji vsichni. Cim dal tim vic mam ale pocit, ze je to
utopie. Vypada to, ze zacina bitka o lidi, kteri se rozhodli pro Linux, ne o
lidi, kteri se rozhodli pouzivat pocitac a vybiraji operacni system. A zatim
se v Redmondu Bill chechta, chechta...

Miroslav Benes napsal:
> Nebo si jen kvuli SO koupim SuSE, coz je zase padle na hlavu. Ach jo !
> Jenze to nepohodli je dost tezko prekonatelne - aspon pro nas.

To mi povidejte, ja jsem na dial upu a kdybych chtel nekdy menit distribuci
tak spis k tem mene komercnim...
Distribuci SO musim brat tak, jak SuSE dava (a vduchu si udelat u SuSE cerny
puntik).

S pozdravem Zdenek Bohm