Win filename cannot be stat-ed

Petr Toman linux na linus.imcm.cas.cz
Úterý Leden 16 17:31:28 CET 2001

Ja jsem se setkal s podobnym problemem pri montovani NTFS pod RedHat6.2CZ.
Kdyz jsem poprve namontoval NTFS, bylo vse v poradku, po 2., 3. a 4.
montovani se objevovala zminena hlaska, popate to bylo OK a tak porad
periodicky. Po upgradu jadra na aktualni verzi je cesky NTFS citelny bez
problemu. Pochopitelne se predpoklada spravne nastaveni kodovani ve fstab.

Zdravi Petr Toman