useradd

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 16 17:56:07 CET 2001

On Mon, 15 Jan 2001, Michal Kolesar wrote:

> [...]
> ..
> ..
> ..
> users:x:100:uziv1,uziv2..... uziv600, uziv601, zakazano, uziv603, ...
> uziv1100
>
> naprosto korektne napsano.. az na to, ze uzivatele uziv1 az uziv1100 se
> jmenuji jinak...
> vypada to, ze po uzivatele 'zakazano' vyprsela nejaka maximalni delka radky
> ktera je akceptovatelna a dal ignoruje. Proto si mysli, ze uzivatel 'zakaz'
> neexistuje,
> coz je vlastne nedokonceny uzivatel 'zakazano'.

Někde zde jsem četl o problémech dlouhých řádků - skuste ho rozdělit.

users:x:100:uziv1,uziv2...........
users:x:100:uziv300,uziv301.....

Nevím zda to bude fungovat neskoušel jsem to.

> Pouzivam potato2.2.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.