Re: StarOffice, bylo: Re: Omluva uivatelům sluby

Středa Leden 17 08:49:30 CET 2001

On Wed, 17 Jan 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Loni na podzim jsem nekde cetl (kratky info), ze SuSE (nevim, zda-li
> ceska pobocka) skutecne nejake spec. podminky od Sunu dostala...

No, ony jsou k dispozici specialni podminky proti osobnimu pouziti asi
tri, ktere jsou "normalni".

- redistribuce proti registraci (CD-ROM)
- redistribuce pomoci buttonku na sve WWW strance
- redistribuce pomoci vytvoreni dalsiho download centra

Je to proti registraci (zaslani vyplneneho a podepsaneho formulare postou)
a v pripade download centra jsou tam nejake pozadavky na konektivitu,
profesionalitu a support useru. Vice viz program StarOffice NOW u Sunu.

Jinak jestli SuSE ma na svedomi tu pouzitou polskou verzi, tak neco se
Sunem ma, ale dosavadni vyjadreni bylo, ze Sunum je to jedno a ze delaji
"mrtve brouky". Ja s nima mam stejne zkusenosti.

--
                        Milan Kerslager