StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Leden 17 09:26:34 CET 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>Firma SuSE pouzila GPL kod StarOffice 5.2 a vyssi (OpenOffice) k tomu, aby
>mohla napsat ceske preklady (resources). Cili by mela dat k dispozici
>nastroje, kterymi to provedla, protoze ty jsou odvozene z GPL kodu

Toto bude asi ten pravnicky figel - myslim, ze pokial vysledok
nedistribuujes, mozes si s GPL kodom IMHO robit co chces
a na data, ktore takym nastrojom len prezenies, sa GPL nevztahuje.
Asi to tu nevyriesime, takychto threadov uz bola spusta.

Inak sa k tomuto postingu pripajam, vyjadruje pomerne
presne aj moje nazory (vidis Milan, obcas sa aj zhodneme :-)))

Zdravi
--
                                                  Stano