jak na chroot

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Leden 17 08:35:35 CET 2001

Zdravim,
mam takovy dotaz: chci udelat uzivatele, ktery se hned po prilogovani
chrootne do sveho home, ale zatim jsem neprisel jak na to. HP napr. ma
feature, kdy se do /etc/passwd misto shellu da hvezdicka a login pak
usera chrootne do jeho home, myslel jsem si ze na Linuxu to bude podobna
trivka. Toto ovsem nejde a chroot musi poustet root.
Vim ze mu budu muset udelat minimalni root a natahat knihovny, jde mi
ciste o to jak to v Linuxu provest [ciste :)]

Btw pokud se nekam chrootnu, da se pak zase dostat zpet? [kdyby ne,
bylo by to fan~]

Diky

--

                                    Jan Klügl