OT - Back door v Open source?

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Čtvrtek Leden 18 14:54:52 CET 2001

uhlar na fantomas.sk wrote:

> -> No jestli dostali zdrojaky a z nich pak udelali verzi 6, zda se mi lepsi
> -> si to nejdriv precist, pochopit a az pak to upravit a vydat jako novou
> -> verzi.
>
> NO bohuzial komercny svet sa musi riadit sposobom, vydame to ako 6.0
> medzitym prehladavame zdrojaky a ked to pouprqavujeme bude z toho 6.1 a ked
> sa nahodou este daco objavi a dodatocne vylepsi bude to 6.2
>
> nepripomina vam to nieco?
>
> Ide zhruba o to ze ked to vydate ako beta, kopa ludi si to nenainstaluje
> lebo to nie je stable. KEby ste vsak to iste vydali ako release, ludia by si
> [...]

Tak jo, OK. Tyhle komercni natlaky chapu. Koncim teda u toho, ze v Bordelandu
jsou/byli  na Interbasu hrozni flakaci a bastliri. Kdyz uz nekomu davam
zdrojaky s takovym padousinou, aspon tohle vymaznu. No, mozna ze tam museli
poupravovat mnohem dulezitejsi veci, nebo u nich meli proste vsichni
programatori volno.

Radek