g77 a datovy typ pointer?

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Středa Leden 17 11:56:31 CET 2001

Ciao

f77 typ pointer vubec neznal, v novejsich verzich
od f90 se pouziva bezne, ovsem g77 neni f90 prekladac..:-)

Budete tedy potrebovat prekladac f90. Existuje jich nekolik,
bohuzel zadny neni pod free licenci. Vesmes jsou jen na vyzkouseni
a po 30dnech prestanou fungovat (NAG).

Ja pouzivam prekldac, ktery je free pro osobni pouziti
(nemuzete distribuovat binarky a muzete to pouzivat jen doma).
Najdete ho na strankach:

http://www.psrv.com/

funguje tak, ze preklada z f90 do g77(+ nektere nestandardni
rysy) a fungune opravdu dobre. Ja si napriklad doma ladim
kody a bez problemu je pak prenesu na IRIX, kde je f90
velmi vypiplana (asi nejlepsi f90,f95 compiler).

F. Hroch