g77 a datovy typ pointer?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Leden 17 13:07:01 CET 2001

Filip Hroch wrote:
> f77 typ pointer vubec neznal, v novejsich verzich
> od f90 se pouziva bezne, ovsem g77 neni f90 prekladac..:-)

Ta aplikace je stara 25 let. Take neustale hovori o tom, ze mame
chybu na dernem stistu cislo 123456 ve sloupci 12. Tenkrat snad f90
kompilator nemeli? :-)
Pravda, od te doby se v tom prubezne hrabou, tak uz to mohli
aktualizovat.

> Budete tedy potrebovat prekladac f90. Existuje jich nekolik,
> bohuzel zadny neni pod free licenci. Vesmes jsou jen na vyzkouseni
> a po 30dnech prestanou fungovat (NAG).

Prestane fungovat prekladac nebo prelozena aplikace?
Ja to jen potrebuji prelozit a par mesicu pouzivat, pak uz snad bude
oficialni verze pro linux.

> Ja pouzivam prekldac, ktery je free pro osobni pouziti
> (nemuzete distribuovat binarky a muzete to pouzivat jen doma).
> Najdete ho na strankach:
> http://www.psrv.com/

Schvalne to zkusim prelozit, zda to vubec pujde. Jsem v tom musel
opravovat cca 200 syntaktickych chyb. Sice jsem to nakonec prelozil,
ale vysledky nejak neodpovidaji testovacim souborum. :-(

> kody a bez problemu je pak prenesu na IRIX, kde je f90
> velmi vypiplana (asi nejlepsi f90,f95 compiler).

Vidim, ze znalec problematiky. Muzu mit dotazek? Ten program je
v nekolika verzich, v ktere by mohla byt nejjednodusi konverze
do linuxu?
Podporovane platformy:
        cray = CRAY computer with bufin/bufout
        cray2 = CRAY computer without bufin/bufout
        decrisc = DEC RISC computer
        decrisc2 = DEC RISC computer with DEC compiler
        decalpha = DEC Alpha computer
        decalp90 = DEC Alpha computer with Fortran 90 compiler
        hp = HP RISC computer
        ibmrisc = IBM RISC computer, uses blkdta
        sgi  = SGI RISC computer, defines both sun and sgi
        stardent = STARDENT computer
        sun = SUN computer with Sun OS
        sunnew = SUN computer with Solaris OS
        vax = DEC VAX computer

Prvne jsem zkousel HP, nakonec jsem to odvodil od sunnew.

	Majkl