Asus A7V + ATA100 radic + raid radic

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Leden 17 13:38:20 CET 2001

TNX wrote:

> Dobry den.
> Muzete mi nekdo, prosim poslat odkaz na patch pro Promise ATA100 radic,
> ktery je na desce Asus A7V? Nemuzu ho nikde najit. Prosim, jestli ma nekdo
> zkusenosti s timto boardem a Promise ATA100 radicem, jestli by se mi mohl
> tez ozvat.

Ja jsem to pres vikend rozjel (zadny raid) tak, ze jsem nainstaloval std.
distribuci, (2.2.x kernel), pak nejnovejsi jadro 2.4.1-pre3 (ted 7),
v nemz jsem zapnul ten Promise radic a prebootoval. Pak jsem pri
vypnute masince :) prehodil IDE kabel do toho rychleho portu
a nastartoval: finta, z /dev/hda se to stalo /dev/hde => je treba
s tim pocitat (lilo.conf, root= ...). Od te doby vse slape.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz