WindowMaker prepinani mezi okny

Mirek Kokrda kokrda na numira.op.i.cz
Středa Leden 17 15:40:46 CET 2001

Zdarec lidi,

 opustil jsem KDE a ted si lebedim ve WM, lec jeden problemek mam ...

 Docela mi vadi styl prepinani mezi okny jedne pracovni plochy. Mam
definovano, ze 'ALT+TAB = Focus previous window' a 'ALT+q Focus next
window', jenze pokud je oken vice a ja potrebuju skakat z jednoho do
druheho a zpet, silne mi vadi zpusob 'ala kolotoc' ...

 Ja nevim jak to priblizit, windowsy a potazmo KDE, to delaji tak, ze
pokud drzim stisknuty ALT a tukam na TAB, projdu postupne vsechna okna,
finta je v tom, ze co tuknu ALT+TAB a prejdu z okna c.1 do okna c.2, po
dalsim LAT+TAB jsem zpet v okne c.1, na rozdil od WM, kde jsem v okne c.3
atd ... (teda ja doufam, ze to pisu pochopitelne :)

 No a tenhle efekt jsem z WM nevyzimal ...

 Poradite nekdo?

--
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz	- System support engineer ICZ a.s.