WindowMaker prepinani mezi okny

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Středa Leden 17 17:19:56 CET 2001

|Zdarec lidi,
|
| opustil jsem KDE a ted si lebedim ve WM, lec jeden problemek mam ...
|
| Docela mi vadi styl prepinani mezi okny jedne pracovni plochy. Mam
|definovano, ze 'ALT+TAB = Focus previous window' a 'ALT+q Focus next
|window', jenze pokud je oken vice a ja potrebuju skakat z jednoho do
|druheho a zpet, silne mi vadi zpusob 'ala kolotoc' ...
|
| Ja nevim jak to priblizit, windowsy a potazmo KDE, to delaji tak, ze
|pokud drzim stisknuty ALT a tukam na TAB, projdu postupne vsechna okna,
|finta je v tom, ze co tuknu ALT+TAB a prejdu z okna c.1 do okna c.2, po
> [...]

 Mam verzi 0.62.1-1 A funguje mi to zcela normalne:

 Tedy pri stale drzenem ALT -> kolotoc

 Kdyz jej pustim a znovu zmacknu ALT+TAB dostanu se opet k predchozimu
aktivnimu oknu. Stim ze posledni aktivni okno je to, ktere bylo
aktivni pred posledni aktivaci ALT+TAB.

                             dabel