Neznalost licence GNU GPL (Was: Re: StarOffice, bylo: Re: =?iso-8859-1?q?Omluvau=B5ivatel=F9m_slu=B5by?=)

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Středa Leden 17 18:19:09 CET 2001

   From: Michal.Vymazal na deltax.cz
   Date: Wed, 17 Jan 2001 17:36:40 +0100

Zdravím,

   > I publikuji, publikuji. Publikuji napr. na FTP serveru. Zbytek b) tedy
   > relevantni je.

pořád si ještě myslíte, že Sun StarOffice 5.2 je zveřejněn pod GNU GPL a to
je ale bohužel špatně. Instaloval jste někdy Sun StarOffice 5.2? Podívejte
se na http://www.janik.cz/tmp/LICENSE. Tento soubor je přesnou kopií
souboru, který je součástí jak originálního balíčku Sun StarOffice 5.2, tak
i Sun StarOffice CZ, který je šířen společností SuSE CR, s.r.o. Takže ještě
jednou: Řekněte nám, pod jakou licencí je šířen Sun StarOffice!!! Jsem na
to zvědav a chci to slyšet od Vás. Každý si to může přečíst a každý teď
čeká, co řeknete. Jestli si to zkusíte nainstalovat a uvídíte, jakou to má
licenci, nebo tady budete neustále šířit bludy. Nebo je Milan Keršláger
takový blbec (s prominutím), aby se ptal Sunů, jestli může šířit software,
který je pod GNU GPL? Ne, Milan je velmi inteligentní člověk a tudíž si při
instalaci přečetl licenční ujednání a zjistil, že Sun opravdu NEUVOLNIL
zdrojové texty Sun StarOffice pod licencí GNU GPL!

Vzhledem k tomu, že to nevíte, tak zcela jistě nemáte Sun StarOffice
nainstalován a tudíž ani nemůžete vědět, co společnost SuSE CR,
s.r.o. udělala za změny...

Už mne (ano, pan Vymazal konkrétně) vůbec nebavíte. Nemám rád komunikaci s
lidmi, kteří neuznají nekorektnost svých argumentů. Prostě jste se zmýlil,
přiznáte to? Milane, můžeš prosím panu Vymazalovi sdělit, pod jakou licencí
je uvolněn Sun StarOffice 5.2 a proč jsi se ptal Sunů na to, aby mohl být
Sun StarOffice na CD s RH 7.0 CZ? Díky.
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz