Neznalost licence GNU GPL (Was: Re: StarOffice, bylo: Re: Omluvauµivatelům sluµby)

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Leden 17 18:52:25 CET 2001

On 17 Jan 2001 17:41:58 +0100, Michal.Vymazal na deltax.cz <Michal.Vymazal na deltax.cz> wrote:

> [...]
>         rpm, ktere
> obsahuje jiz "pocestene" StarOffice (so_czech_5_2_10_i386.rpm). Meli to
>         udelat tak, ze
> napisi "nainstalujte" si Vasi distribuci StarOffice a az pak pouzijte nas
>         patch. Na nas
> patch se nevztahuje GPL, nebot mame licenci od SUN (cislo to a to) a GPL
>         udelit nechceme. Pak to bude ciste.
>
> Spravne meli sirit samostatne StarOffice v puvodni verzi a k nemu pak
>         jejich patch pro
> pocesteni menu. Pak by tato debata asi vubec nevznikla.

Ja mam teda dotaz: Pod jakou licenci oni siri
so_czech_5_2_10_i386.rpm, pod jakou licenci je sireno originalni
StarOffice, a pod jakou licenci dali Sunove to originalni StarOffice
SuSEum?

> To GPL se nemusi vztahovat prave jen na jejich data. Pak ta data ale museji
> sirit samostatne. Dalsi veci je, zda vubec meli povoleni k prekladu

Jde o to, ze oni udelali patch a Vy si myslite, ze ten patch je pod
GPL? Pod jakou licenci ziskali oni ta puvodni data?

> anglickeho textu do ceskeho jazyka. Tady se muze ozvat SUN (napr. pokud se
> mu ta menu nebudou libit). Podotykam, ze ten anglicky text (anglicka menu)
> je soucasti "puvodniho" StarOffice a jakozto na soucast StarOffice se na
> nej GPL vztahuje. A toto GPL pridelil prave SUN.

Anglicky text je soucasti puvodniho StarOffice, na ktery ma copyright
Sun (je to pravda?). Na anglicky text ze Starofficu sireneho Suny pod
GPL se vztahuje GPL. Vztahuje se GPL na ten samy anglicky text ze
stejneho StarOfficu sireneho Suny pod jinou licenci?

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org

Daląí informace o konferenci Linux