vlastni boot cd

Jan Liska lisak na infonet.cz
Středa Leden 17 22:23:05 CET 2001

On Wed, 17 Jan 2001 jiri.holec na ct.cz wrote:

> Pred chvili jsem poslal dotaz, ktery kdyz po sobe ctu tak zjistuji ze neni
> moc presne formulovan tak to zkusim napsat lepe.
>
> Pres casem jsem cetl na nejakem ceskem linux-info serveru postup jak
> udelat boot CD s linuxem, a vysledkem bylo boot CD ala muj linux a mohl
> jsem si svuj linux s mojim filesystemem ro provozovat kde jsem chtel. Teda
> neco jako boot image mojeho filesystemu na CD.

Aha, tak to jsem nepochopil - omlouvam se.

RO distribuce jsem delal - zalezi, co tam chcete davat za aplikace,
nektere to snesou bez problemu, u jinych je potreba presmerovat veci ktere
si nedaji rozmluvit na /dev/null nebo na ramdisk. AFAIK budete ramdisk
potrebovat minimalne na /etc/mtab. Vyhodit update, syslog a podobne
notoricke zapisovace, zrusit swap (nebo ho presunout na ramdisk ;)) a
podobne drobnosti... Nemyslim si ze by se na to dala napasovat nejaka
step-by-step kucharka, zalezi hodne na tom co tam ma bezet - ale je to
spis piplacka nez nejaka slozita prace.

A co se tyka vlastniho aktu bootovani, to je docela dopodrobna popsane v
tom HOWTO co jsem posilal (vytvareni bootimage atd).

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp