vlastni boot cd

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Leden 18 08:47:50 CET 2001

jiri.holec na ct.cz wrote:

> Pred chvili jsem poslal dotaz, ktery kdyz po sobe ctu tak zjistuji ze neni
> moc presne formulovan tak to zkusim napsat lepe.
>
> Pres casem jsem cetl na nejakem ceskem linux-info serveru postup jak
> udelat boot CD s linuxem, a vysledkem bylo boot CD ala muj linux a mohl
> jsem si svuj linux s mojim filesystemem ro provozovat kde jsem chtel. Teda
> neco jako boot image mojeho filesystemu na CD.

takovy navod jsem nikde nevidel
ale uz jsem to taky delal. Bootovaci CDcko s Xama a vsim moznym, /etc
bylo
na floppy aby ta konfigurace nebyla tak moc 'natvrdo'. Disketa sla v
pripade
neexistence vytvorit uz pri tom bootu. Pak tam [na floppy] jeste sly
nektere
linky, homes a /root. Co slo [var, tmp apod] bylo na ramdisku. Fungovalo
to :)

--

                                    Jan Klügl