Zacatecnik - Jaky system

Ivan Suchy is na sth.sk
Čtvrtek Leden 18 07:14:55 CET 2001

Martin Koníček wrote:

> Ahojky vsichni, mel bych problem, a byl bych rad, kdyby mi nekdo poradil.
>
> 1. U Linuxu mi nevyhovuje vzhled a cele KDE je optimalizovano pro 1024×768
> 2. Pro BeOs je malo programu a zadne emulatory win
> 3. Windows 2000 se nepodari ani nainstalovat
> 4. Windows 98 jsou zastarale
> 5. Ma nekdo zkusenosti z AtheOS, pry to ma byt jako BeOS, ale free a
> kompaktbitilni s Linuxem. Co jsem o tom cetl, ma to vsechny me pozadavky.

Ked citame o niecom novom, ma to vzdy vsetky vlastnosti ktore potrebujeme.

> No a ja mam jen jednu otazku, nevite nekdo co se mam vybrat za system.
> Ma nekdo zkusenosti s Linux Mandrake?

Mozno by ste mohol ako zaciatocnik skusit SuSE. Skladba beznych programov
je ale v podstate rovnaka. Zvukovka nejde ani mne, ale nemrzi ma to. Uz som na
nu aj zabudol. Ona sa niekedy v buducnosti rozbehne.
Na ovladanie grafickeho prostredia si postupne urcite zvyknete.

Preco hladate alternativu k niecomu co je na hovno?

> Nejak mi nejde v jinych nez win systemech zvukovka MediaForte X-Trem SF256
>
> Diky vsem za odpoved, hledam alternativu k WIn98 a stale ji nemohu najit.
> Pripadne se omlouvam, za minule mensi vytky k Linuxu, me se velmi libi jadro
> tohoto systemu, ale ty graficke prostredi mi nevyhovuji.

Ivan Suchy.