vlastni boot cd

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Čtvrtek Leden 18 10:10:06 CET 2001

Teda

> takovy navod jsem nikde nevidel
> ale uz jsem to taky delal. Bootovaci CDcko s Xama a vsim moznym, /etc
> bylo
> na floppy aby ta konfigurace nebyla tak moc 'natvrdo'. Disketa sla v
> pripade
> neexistence vytvorit uz pri tom bootu. Pak tam [na floppy] jeste sly
> nektere
> linky, homes a /root. Co slo [var, tmp apod] bylo na ramdisku. Fungovalo
> to :)

Slo to touto konferenci asi pred 2-3 tydny. Na freshmeatu nebo v teto
konferenci hledejte "live".
Existuje script (tusim "Live-CD), ktery by mel z existujiciho systemu
vytvorit system na cd s minimalnim usilim. Protoze jsem to jeste netestoval,
nemohu vam rici vysledek.
Diky hardwarovym problem, ktere jsem mel asi pred 1/2 rokem mi vznikly na
domacim systemu drobne potize  - byla prepsana data na disku a byl jsem
nucen preinstalovat. K tomu jsem se dostal predevcirem (celou tu dobu system
bez chyby jede!, jen nektere man stranky mely v sobe rozsypany caj, jak
doslo k nahodnym zapisum, vice jsem neobjevil, ale i tak...), takze nejakou
kratkou dobu ted budu mit system tak "maly!, ze by se na jedno CD mohl
vejit, takze to asi brzy vyzkousim.
Poreferuju jak to dopadlo.

s pozdravem Vanous

Petr Vanek