RH7, i815 grafika a zvuk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 18 09:12:47 CET 2001

Dobrý den,

Dostal jsem jako upgrade pracovního stroje novou inteláckou desku i815, kam
bych si měl nainstalovat solaris a linux s vmware (doteď to byly W95).
Jelikož jsem půjčil (vloni, dosud nevrácena :-( všechna CD s RH7cz a
momentálně mám omezený přístup na inet, chtěl bych se zeptat, jak je to s
instalací RH7 na i815 a podporou grafiky a zvuku na ní. U solarisu jsem již
smířen s tím, že 640x480 bude moje království. Ale na linuxu bych chtěl "co
to dá" (a se zvukem).

Zvukový čip je tam Analog Devices (číslo si nepamatuji), pouze AD/DA
převodník tzv. multimediálního typu - tedy analogové vstupy, říditelné
zesilovače, multiplexer/mixer, AD, DA, analogový výstup a připojení do
"něčeho" přes sériovou DSP sběrnici. Tedy není to úplně zvuková karta, v
podstatě jenom převodníky (už mám hrůzu z toho zvuku, byť výrobce píše S/N
96dB - samožřejmě že ne v reálném počítači).

Dá se vůbec takováhle ořezaná šílenost provozovat pod linuxem?

Díky moc

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications