RH7, i815 grafika a zvuk

Valter valter na atlas.cz
Čtvrtek Leden 18 23:24:46 CET 2001

> Dostal jsem jako upgrade pracovního stroje novou inteláckou desku i815, kam
> bych si měl nainstalovat solaris a linux s vmware (doteď to byly W95).

> Zvukový čip je tam Analog Devices (číslo si nepamatuji), pouze AD/DA
> převodník tzv. multimediálního typu
Technici tomu hovoria AC97 Sound Codec

> Tedy není to úplně zvuková karta, v podstatě jenom převodníky (uz mám
> hrůzu z toho zvuku, byť výrobce píše S/N  96dB - samožřejmě že ne v
> reálném počítači).
V porovnani s original SB 128PCI je to slabsie iba v tom, ze nema
vystup na 4 repro, ale iba na 2.

> Dá se vůbec takováhle ořezaná šílenost provozovat pod linuxem?
ALSA

BTW: Neviem ako ste sa k tej doske dostal. Ja som kupoval jednu
dosku s i815E (Abite SE6) v novembri (listopad) a dostal som
k nej pribalene CD s Linuxom (Abit Gentus Linux) -co je distro
zalozene na RH (cca 6.2). s kernel 2.2.15-3.0.
Toto CD obsahuje uz pripravene moduly ALSA a bez problemov funguje.
Zvukovka je taka ista ako u i810, takze sa pouziju ie iste moduly.

Integrovana graficka karta je pouzitelna v XFree86 s SVGA driverom.

Pripadne podrobnosti mimo konferu.
Melkor @ SFK Acorn Senec, Solar Lacus, Mars
Solar System, Milky Way, Universe #64823112