Boot RH 6.1 vytuhne pri sendmail?

Jan Liska lisak na infonet.cz
Čtvrtek Leden 18 23:25:49 CET 2001

Preji pekny den,

On Thu, 18 Jan 2001, Tomáš Knaifl wrote:

> Nemohl by mi někdo prosím někdo poradit co jsem zvrzal, když při
> bootování RH Linuxu 6.1 mi trvá zavedení sendmail asi 10 min. Poslední
> úprava, kterou jsem na počítači dělal, bylo přejmenování počítače
> (control-panel -> síť).
> Síť mi chodí slušně, vše ostatní taky, ale to startování je až příliš
> dlouhé.Nevím co mám ještě upravit.
> Díky Václav Hošek

Zkontrolujte si resolvy IP adresa <-> jmeno, idealne je mit nacpane v
/etc/hosts kde budou fungovat bez ohledu na spusteny ci nespusteny DNS.
Dejte tam jak localhosta (ten tam asi je) tak lokalni adresy interfacu.
Patricne info se da vytahnout z logu sendmailu - hledete hlasky ve stylu
"gethostbyaddr(a.b.c.d)   failed".

Samozrejme to muze byt i necim uplne jinym, ale tohle je velice caste.

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp