Boot RH 6.1 vytuhne pri sendmail?

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Leden 18 22:29:45 CET 2001

> mam podobny problem, sendmail startuje asi 10 sekund (drive to
> nedelal)... posledni zmeny.. ani nevim jake byly.. mam dojem,ze to zacal
> delat sam o sobe z niceho nic...(RH 6.2CZ s finalnim jadrem 2.4.0)

V. Hosek: Dnes jsem instaloval server s RH 7.0 a mel jsem podobny problem -
sendmail startoval 1min25s. Apache asi 20s. Vse ale nakonec najelo v
poradku. Problem byl zpusoben spatne nakonfigurovanym MySQL. Ta se tvarila,
ze najizdi v poradku, ale opak byl pravdou. Nedoslo ke spravne inicializaci
databazi. Domnivam se, ze ve Vasem pripade muze byt problem podobny. Proste
je tam nejaky daemon spatne nakonfigurovany. Zkousel bych postupne vypinat
jednotlive daemony, uvidite, jestli prijdete na to, kde je chyba. Tim
pravdepodobne zjistite
pricinu problemu.

T. Knaifl : To muze byt jen frontou, 10s neni zas tak dlouha doba. Fronta je
dobre videt pres prostredi webmin - strava pocitace pres HTTP rozhrani.
www.webmin.com/webmin/

                                                            Pavel Rauš