Login problem

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.gate.fidonet.cz
Čtvrtek Leden 18 14:30:13 CET 2001

Zdarec All,

Stala se mi podivna vec...
prihlasil sem se z konzole k serveru, protoze sem potreboval upravit
nastaveni samby, restartoval sem sambu, odhlasil se a kdyz jsem k
serveru prisel za dva dny, nemuzu se na nej prihlasit. Na obrazovce
normalne vidim hostname login:,
napisu root, ale uz na me nevybehne pozadavek hesla... proste to
odentruju a nic se nedeje... zkousel jsem se prihlasit telnetem... to
same s tim rozdilem, ze se vypise obsah /etc/issue.net, ale uz se
neobevi hlaska login:.
Proste chova se to tak, jako dkyby login nemohl system spustit, nebo
co...
System je RH 5.1, ale jeden znamej mi rikal, ze se mu to stalo i na
6.2, jen s tim rozdilem, ze po restartu se to ztratilo, coz tady
bohuzel ne.
Stalo se to nekomu z vas? Zjisitili jste pricinu?

Cauky
                                                  Honza đB-Q