Login problem

Jaroslav Javor javor na uh-net.cz
Úterý Leden 23 15:24:24 CET 2001

Stalo, a mel jsem hacknuty pocitac :)
Zkuste reboot a pokud to ani pak nenabehne tak:
Pri boot promtu: linuc single ->
a jste root. Dale zkuste alespon: rpm -Va a podivejte se co mate zmenene a
kdyz tak baliky preplacnete.
(treba konkretne ten login)

JJ

Jan Polacek <Jan.Polacek na f21.n420.z2.gate.fidonet.cz> píse v diskusním
příspěvku:979829412 na f21.n420.z2.gate.fidonet.cz...