Interbase + PHP

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Leden 19 07:40:56 CET 2001

jakub urban wrote:

> zdravim
>
> tak muj problem s pripojenim se k interbase pod jinym userem nez root
> vyresilo nainstalovani Classic Serveru namisto SS, potom po chown u+s isql
> se lze pripojit i jako jiny uzivatel
>
> jak jsem tak slysel o problemech s SS, zustanu u CS
>
> ale ted mam dalsi problem, k interbasi potrebuju pristupovat pres php a to
> mi nechodi, uz jsem z toho celej zblblej, jak menim instalace dokola, ze se
> chci zeptat zda a co delam spatne na tomto postupu
>
> php prelozeno s podporou interbase a nainstalovano, myslim ze chodi protoze
> [...]

pridat do /etc/services radku pro gds_db/tcp:

gds_db        3050/tcp  # InterBase Database Remote Protocol

ip

PS: A ty defaultni jmena/hesla bych na vasem miste zmenil!
Vcetne verze Interbase, protoze ve VSECH verzich je backdoor!!!
Detaily na http://firebird.sourceforge.net
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz