Ofici=?ISO-8859-2?B?4Wxu7SBwb3N0b2ogIHNwb2xl6A==?=nosti

Jiri Licek jirka na sunnet.st
Pátek Leden 19 09:22:44 CET 2001

> Vazeny pane Jelinku,
>
> Ale tato vase reakce mne velmi rozzlobila, az se mi tresou ruce. Plne
> se ztotoznuji s mailem pana Meduny a musim rici, ze alespon me jsou jeho
> myslenky celkem jasne. Vase narazka na slovenstinu mi prijde temer
> sprosta, zvlaste kdyz ve zbytku e-mailu mate preklep a dve hrubky v
> _cestine_.

Nejsem advokatem zadne strany v tomto sporu :), jen ctu velmi rad linuxovou
konferenci, pac me posouva do sveta znalosti, ktere jsou velmi uzitecne at
uz pohledu profese nebo hobby.

Mam ale pocit, ze se NEJDNALO o rasisticky utok, samozrejme nevidim
Mr.Jelinkovi do hlavy, vim jen, ze dnes ma BOHUZEL spousta Cechu problemy se
slovencinou, esp. ti mladsi, kteri nemeli to stesti videt tolik filmu ci
televiznich poradu za dob federace.

Ja sam po slovensky viem este z tej doby, nie sice az tak super, ale na
beznu komunikaciu to je dostatocne, nie? ;-) Viem pochopit, ze ked niekto po
slovensky vobec v zivote nehovoril ani necital, moze to prenho(?) byt tazke,
najme ked ide o "filosoficku" debatu. A ta jeho zaverecna veta mohla byt
prave pokusom o ospravedlnenie sa Slovakom, myslena v dobrom...

Je myslim si zbytecne vyhrocovat lokalpatriotskym pristupem debatu, ktera
miri nekam jinam, samozrejme slova jako "curaci" (doufam, ze nebudu
vyloucen:) sem, ale ani jinam, za normalnich podminek nepatri.

Doporucuji zchladit hlavy (a udatna srdce) a dal pokracovat v klidu. Budme
prosim tolerantni :) ... viz Ctvrtnickova Ceska sodovka

Jirka, Chrudim