Oficiální postoj společnosti

Stepan Liska lisks9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Leden 19 03:07:40 CET 2001

Richard Jelinek wrote:

> To mi bohuzel nebude mozne, protoze sem se uz z namahou docetl az sem
> a stejne sem moc nepochopil o co vam jde. Slovenstina me prece jen dela
> potice. Treba by jste vas dotaz mohl prelozit do cestiny. Ja mezi tim
> budu uvazovat koho v nemecku by ste sa mohl spytat.

  Vazeny pane Jelinku,

  v podstate az do uverejneni "Oficialniho postoje ..." jsem byl
vicemene presvedcen, ze jde spise o akademickou debatu o licencich a
filosofii linuxu. Uverejneni "Ofic. post." me presvedcilo, ze SuSE
radeji ne.

  Ale tato vase reakce mne velmi rozzlobila, az se mi tresou ruce. Plne
se ztotoznuji s mailem pana Meduny a musim rici, ze alespon me jsou jeho
myslenky celkem jasne. Vase narazka na slovenstinu mi prijde temer
sprosta, zvlaste kdyz ve zbytku e-mailu mate preklep a dve hrubky v
_cestine_.

  Dekuji za pozornost.

  Stepan Liska.