Čeština a slovenština (Was: Re: Oficiální postoj =?iso-8859-2?q?spole=E8nosti?=)

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 19 10:39:49 CET 2001

   From: Ondrej Koala Vacha <koala na fi.muni.cz>
   Date: Fri, 19 Jan 2001 10:19:54 +0100 (CET)

Ahoj,

   > Co kdyz je to tak, ze cestina/slovenstina nejsou materskym jazykem pana
   > Jelinka? Pak je jeho reakce zcela korektni.

čeština je původním mateřským jazykem Dipl-Inf. Richarda Jelinka, ale jak
mohou jistě posoudit lidé z jeho okolí, velmi dlouhodobý pobyt v SRN jeho
znalosti dosti výrazně poznamenal. Slovensky jsem s ním ještě nemluvil, ale
slibuji, že to dnes vyzkouším a dám zájemcům vědět :-) Myslím, že by
všichni, kdo vždycky hledají to nejhorší možné v ostatních, měli chvíli
přemýšlet před stisknutím tlačítka/klávesové kombinace poslat.

Díky Ondřeji, vážím si lidí, co umí přemýšlet.
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz