Pan Jelinek a slovenstina

Richard Jelinek rj na suse.cz
Pátek Leden 19 15:21:25 CET 2001

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Co kdyz je to tak, ze cestina/slovenstina nejsou materskym jazykem pana
> Jelinka? Pak je jeho reakce zcela korektni.

Pokud ta informace nejakou dusicku uklidni:

Ano narodil sem se v Praze a mam ceske obcanstvi. Kdyz mi bylo 8 let,
tak
se mnou rodice (na stesti - ale to sem nepatri) utekli do SRN, kde jsem
zil ca 21 let, nez sem se odstehoval (rekneme tak na 3 roky), do cech
kvuli vedeni SuSE CR, s.r.o

Velmi intenzivne uz sme (SuSE) uvazovali s nasim partnerem FlyNet o
hlubsi
polupraci ohledne lokalizace SuSE Linuxu pro slovenstinu. Mam velmi
pozitivni
zkusenosti napriklad s SKLUGem, ktery nam velmi ochotne zajistil domenu
www.suse.sk a kterymu sme radi poskytli libovolne mnozstvi SuSE LInux
Eval
CDcka.

Dokonce jsem se ptal na MFF a u linguistiku ohledne programu pro
automaticky
nebo semi-automaticky preklad CZ->SK, jenze tam nejak se jim zdalo ze by
eventuelne za to mohli chtit 1 mio Kc. Tak bohuzel...

Doufam, ze i kdyz bych mel byt v 90ti stary dement a nekdo mi rekne, ze
neumi
nemecky, ze ho nebudu obvinovat "rasismu". Ale myslim, ze bych to
neudelal ani
jako dement.

--
S pozdravem,

	Dipl.-Inf. Richard Jelinek

SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: rj na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                            tel: +420 2 6603 2619
190 00 Praha 9 - Vysocany                       fax: +420 2 6603 2620
Ceska republika                                 http://www.suse.cz