Odchyceni SIGSEGV

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Leden 19 20:38:32 CET 2001

On 19/01/2001, Míla Kuchta wrote:

> Poridte si KDE 2 a uvidite jak se to da vyuzit. A nemusite se ani bat,
> ze by se Vam jej nepodarilo vyvolat:-). Nove KDE mi totiz pripada jako
> testovaci nastroj na zkouseni backtrace po SIGSEGV.:-(

No, ze by se mi chtelo tahat kvuli tomu KDE2 a stourat se ve zdrojacich,
to se mi ani moc nechce. Nebyl by nejaky menis priklad? :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka