2.4.0 & PPP = insanity

David Flekna david.flekna na worldmail.cz
Pátek Leden 19 21:19:16 CET 2001

Zdravím,

mel jsem stejny problem. Nedokazu asi rict v cem to bylo, ale dokazu
rict , jak jsem ho odstranil. Takze po hratkach s moduly a nastavovani
/etc/modules.conf jsem se vratil zpet k prekladu jadra a nastavil jsem
nasledujici:
Network device support:
PPP support				y
PPP multilink support			n
PPP support for async serial ports		y
PPP support for sync tty ports		n
PPP Deflate compression			y
PPP BSD-Compress compression		n
PPP over Ethernet			n

Tedy zadne moduly, zadna jina verze pppd ani nic podobneho. Mohu jen
konstatovat, ze uvedena chyba se jiz neobjevila a vse fachci jako driv.
Snad vam to pomuze. Snad jen pro doplneni pri prvnim neuspesnem pokusu jsem mel
zapnuto vsechno vcetne experimentalnich polozek a zkompilovano jako moduly. V
logu se mi objevila presne stejna chyba, jako jste uvedl.

S pozdravem
David Flekna