Fw: Existuje FOXPRO pro LINUX?

Vladimir Rengevic grafon na ns.grafon.sk
Pátek Leden 19 22:38:28 CET 2001

 Dobry den,

 > predem se omlouvam, pokud moje otazka bude z kategorie "Kdybys lepe
 hledal, tak bys nasel...", ale nejsem prilis zbehlym uzivatelem.

 No, prave tato nie....

 > Prostredi je fajn, zacinam si zvykat, ale mam prosbu:

 ;-)

 > Protoze programuji ve FOXPRO, shanim nejaky klon pro Linux.Pokud by bylo
 mozne pouzivat i programy stvorene ve FoxPro 2.x, bylo by to uplne super...

 Ja mam tiez FOXku v mimoriadnej oblube, ALE.... Ak sa jedna o databazovy
 system je tu Postgress, MySql, pripadne dalsie. Na co si ale treba
zvyknut -
 rozhranie.
 Su to "ozajstne" databazy, teda komunikacia pomocou SQL. Prave sa zaoberam
 rovnakym  problemom, zacinam tvorit vnutrofiremnu databazu (evidencia
 zakaziek) pod Postgress a webove rozhranie-PHP. Nuz co, ucit sa treba
stale... Ale je
 to aj na cosi dobre.
 Vecsinu roboty robime na MACoch, takze nebude problem najst cosi v zalohach
 aj odtial. Staci spustit Netscape a hladat (len kto dotvori to dokonale
rozhranie)...

 Nic podobne FOXke som zatial pod Linuxom nestretol.

 Vela stastia!

 Vlado