Jak nainstaluju PCI modem SUPRA 2260?

Loockey Fish fishie na pop3.seznam.cz
Neděle Leden 21 10:25:25 CET 2001

Tak tenhle modem neni jen pouhy modulator/demodulator.Kdys se
mi obcas v Wohnousech sekne comp, tak mi tenhle modem
svitori.Ne nei to druha strana. Kdy ho vypojim, pak zavesim.Slysim
tuu tuut. Kdyz ho zase zpatky pripojim tak svitori. Jak muze pri
seknuti softwaru modem coby pouhy modulator/demodulator
svitorit?Proto si jsem stoprocentne jist ze je to hardwarovy modem.
Nema ale cip UART a v tom je ten pruser. To je vse. Chtel jsem jen
poopravit predchozi prispevek. Mezi hordou softmodemu se obcas
najde vyjimka.