Jak nainstaluju PCI modem SUPRA 2260?

Karel Mareš maresk na atlas.cz
Neděle Leden 21 14:55:15 CET 2001

Ahoj lidi,
jak pise  Loockey Fish <fishie na pop3.seznam.cz, tak Supra 2260 NENI winmodem;
pokud se nepletu, je to Diamond SupraExpress 56i PRO, ktery jsem mel, nez
jsem ho dal brachovi; tenhle modem mi pod linuchem chodil, ale zaridil si to
linux "sam" - mam suse 7.0 evaluation, kde mi to konfig program nasel a
uchodil (priznam se, ze jsem zacatecnik) V RH 7 by mel chodit taky, zkusim
sehnat kamarada, ktery si kupoval druhej kus tohoto modemu spolu se mnou,
protoze tvrdil, ze mu chodi s RH6.2. Jinak 2260 MA UART cip - ma ho
zaintegrovanej do chipsetu - mel by to byt rockwell rcf56dpf nebo tak nejak.

S pozdravem Karel Mares