KDE2, Wine

Július Fedᚠfedas na inMail.sk
Neděle Leden 21 21:54:30 CET 2001

Prosim o pomoc, ako mam rozbehat aby mi pri zadani prikazu startx
nabehol KDE2 a nie KDE1. Nainstaloval som kompletne kniznice potrebne
pre KDE2. Mam SuSE 6.4. V yaste je len moznost volit KDE1 a ostatne
Xmanagery. Pokusal som sa menit cesty v adresaroch /home/xx/.xinitrc,
xsession no nepomohlo asi som nieco neurobil spravne.
Druhy problem je ze som nainstaloval WINE lebo obcas by som potreboval
spustit nejaku win aplikaciu (v zamestnani mam Win98), nainstaloval
som WINE ako root prikazmi ./configure, make depend, make, make
install. Ak spustim wine s cestou k suboru tak mi vypise, ze chyba
subor user32.dll. Prosim o pomoc. Dakujem.

--
Best regards,
 Július                          mailto:fedas na inMail.sk