KDE2, Wine

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Neděle Leden 21 22:12:37 CET 2001

Druhy problem je
> ze som nainstaloval WINE lebo obcas by som potreboval spustit nejaku
> win aplikaciu (v zamestnani mam Win98), nainstaloval som WINE ako root
> prikazmi ./configure, make depend, make, make install. Ak spustim wine
> s cestou k suboru tak mi vypise, ze chyba subor user32.dll. Prosim o
> pomoc. Dakujem.
A jsou na vasi masine nainstalovana wokna a nebo je to linux-only?
Pokud mate wokna, mate primountovane wokeni partitons? A mate
nastavene cesty v conf. souboru v adresari .wine u dane uzivatele (
napr. /root/.wine/ )?
Pokud mate na danem pocitaci pouze linux, netusim, snad poradi
nekdo jiny.
S pozdravem Martin Chaloupka