Pan Jelinek a slovenstina

Stepan Liska lisks9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Neděle Leden 21 22:10:20 CET 2001

  Chtel bych se Vam timto, pane Jelinku, verejne omluvit za svuj utok
proti Vam.

  Nicmene bych to rad vysvetlil.

  Proste mi to prislo jako velmi prehnana a nekorektni reakce na logicke
dotazy pana Meduny. Neuvedomil jsem si, ze treba nemusite rozumet
slovensky, myslel jsem, ze nehezky reagujete na neprijemne dotazy. Dale
uznavam, ze nekorektni byla i ma poznamka ohledne Vasi cestiny. I
kdybyste sprosty byl, tak se do Vas nemam co navazet.

  Jeste jednou se omlouvam, ze jsem nepremyslel pred zmacknutim klaves k
odeslani.

  Stepan Liska.