pripojeni na internet pres kabelovy modem

Stepan Liska lisks9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Neděle Leden 21 22:14:58 CET 2001

Daniel Merc wrote:
>         berte to jako varovani dalsim generacim ;), navzdory povesti karty
> 3c5x9 nejsou pod linuxem zcela bez problemu.
>
>         pak mozna neskodi nastavit IRQ primo v BIOSU.... i kdyz sem si myslel
> ze linux BIOS vubec nepouziva.

  Obecne mam zkusenost, ze zejmena startsi PNP zarizeni potrebuji trosku
pomoct s konfiguraci od BIOSu. (Aspon u jader 2.2.x)

  Moje SB AWE 64 potrebuje, abych v BIOSu zakazal pridelovat urcita IRQ
a nastavil PNP OS na NO. Potom ji BIOS nainicializuje a kernel ji najde
taky dobre.

  Stepan Liska.