pripojeni na internet pres kabelovy modem

Dusan Sys sys na spk.cz
Pondělí Leden 22 08:27:30 CET 2001

>   Obecne mam zkusenost, ze zejmena startsi PNP zarizeni potrebuji trosku
> pomoct s konfiguraci od BIOSu. (Aspon u jader 2.2.x)

Zdarec,
bios ovlivnuje prideleni IRQ jiz pri bootu pocitace a proto ze bez nej
neobejdete. Konkretne karty 3COM jsou super, ale maji problemy se silenim
IRQ. Na jejich webu je napsane, ze se durazne nedoporucuje pouzivat karty
3com na silenem IRQ. mam to overene i z praxe, takze problem muze byt zde.

Zdravi Dusan Sys