Odchyceni SIGSEGV

Zbynek Vyskovsky rat na scssoft.com
Pondělí Leden 22 11:33:01 CET 2001

 Zdravim,

Michal Krause wrote:

> Nejak mi vypadlo jedno "b" - je to libbtrace a najdete to zde:
> http://freshmeat.net/projects/libbtrace/?highlight=libbtrace
>
> Podle README je knihovna zalozena na nedokumentovanych funkci glibc
> (/usr/include/execinfo.h).
> Mimochodem, prave jsem uplne nahodou (take z README libbtrace) objevil
> program catchsegv z glibc - clovek ani nevi, jake sikovne pomucky ma v
> pocitaci :) (ovsem svete div se, s MT to opet nefunguje :)

 Letmo jsem se na to podival a ... Samotna knihovna je v podstatne jen
wrapper, jak rikate, na funkce z execinfo.h. Hlavni "bug" asi bude ve
funkci backtrace (__backtrace) z glibc, ktera si hlida vrchol stacku podle
vrcholu hlavniho vlakna. Kdyz si tu funkci prepisete tak, aby jako vrchol
brala soucasny stack-pointer zaokrouhleny na 2MB nahoru, tak to mozna bude
chodit (mozna jen na i386, ale pro ladeni mozna staci, ne?).

 S pozdravem,
--
        Zbynek Vyskovsky
        Engine/Game-AI Development, SCS Software

PS: Az to napisete, tak mi to prosim poslete, bude se mi to taky hodit :-)
PPS: Vsechno jsou jen domnenky a autor za ne neruci...