Odchyceni SIGSEGV

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 22 16:04:10 CET 2001

On 22/01/2001, Zbynek Vyskovsky wrote:

>  Letmo jsem se na to podival a ... Samotna knihovna je v podstatne jen
>  wrapper, jak rikate, na funkce z execinfo.h. Hlavni "bug" asi bude ve
>  funkci backtrace (__backtrace) z glibc, ktera si hlida vrchol stacku
>  podle vrcholu hlavniho vlakna. Kdyz si tu funkci prepisete tak, aby
>  jako vrchol brala soucasny stack-pointer zaokrouhleny na 2MB nahoru,
>  tak to mozna bude chodit (mozna jen na i386, ale pro ladeni mozna
>  staci, ne?).

To by mohlo. Asi by nebyl problem tu funkci vytahnout bokem do male
knihovny a tu pak preloadovat, ze? Ja jsem se na to jeste nedival, ale
chapu to dobre, ze jenom nekde na zacatku zmenim hodnotu jednoho cisla?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka