Back up

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Leden 22 12:26:03 CET 2001

On Mon, 22 Jan 2001, Pavel Kankovsky wrote:

> To neni takova sranda, protoze bud 1. nejaky balik by musel predpokladat,
> ze mam sitove rozhrani ppp0 (a co kdyz misto nej mam eth1...eth55, s cimz
> nikdo nepocital?), nebo 2. musela by se databaze souboru upravovat jaksi
> za chodu, coz specialne v pripade, ze by se menil seznam souboru
> prislusejicich k urcitemu nainstalovanemu baliku, by slo dost proti srsti.

Ano, to je pravda, ale vzhledem k tomu, ze je v systemu (mem) asi 1100
konfiguracnich souboru, je tehle netypickych zanedbatelne procento a
nebylo by tak bolestive je pridavat rucne:
rpm --insert_do_databaze_konfiguraku <soubor> :-)
coz predpoklada, ze tam nebyl zadny puvodni a v patchi by byl uvedeny
100%ne.
Pak mi k systemove zaloze staci asi 10MB.

Zdravi Jarda.