Back up

Hanus Adler had+news na integralis.cz
Úterý Leden 23 08:15:39 CET 2001

On Mon, 22 Jan 2001 09:54:57 +0100, Stanislav Meduna <stanom na etm.at> wrote:
>Obavam sa, ze bez rucnych zasahov to nebude spolahlive
>a ked uz tam tie rucne zasahy su, to rcs-ko mi pripada
>ako vhodne riesenie z hladiska vykon/cena. Pridavanie
>a zmeny suborov by mohla zvladnut hoci nejaka vhodna
>tripwire databazka, ale aj to je nieco, o co sa treba tiez
>starat rucne.

dobry den

pred nedavnem jsem zacal pouzivat cfengine (viz
"http://www.iu.hioslo.no/cfengine/") a postupne si s jeho pomoci
vytvarim konfiguracni skript, ktery by mel jakykoli muj stroj dokopat
zcela (nebo aspon prevazne) automaticky do takove podoby, ktera mi
vyhovuje.

Asi to neni vhodne uplne pro vsechno, ale zatim se mi to libi nejvic,
tak bych to tu rad doporucil :)

zdravim

Hanus Adler

--
One Unix to rule them all, One Resolver to find them,
One IP to bring them all and in the zone to bind them.