Back up

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Leden 22 13:04:56 CET 2001

On Mon, 22 Jan 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Pokusy o vseobjimajuce konfiguracne rozhranie doteraz
> pokial viem komplet zlyhali aj bez toho, aby sa starali
> o backup/restore. Na vselijake linuxconf-y sa skor
> nadava, ako by sa chvalili.

Mne vubec nejde o samosplachujici konfiguracni automat, ale o to, abych
nemusel zalohovat spoustu "vaty", ale jen to podstatne. Kdyz budu mit
patch na konfiguraky, jsem schopny behem par sekund nakonfigurovat novy
system k obrazu svemu.
Mozna, ze jste mel na mysli pouziti nejakeho souboru, ktery vytvori nejaky
program ala LINUXCONF. Tomu bych take moc neveril, to moc zavani M$
resenim.

> Som skor skeptik. Mission critical systemy sa tak ci tak
> musia zalohovat sposobom "stlacim tlacitko a vsetko je nazad".
> Ak odstavka stoji realne peniaze, nie je cas bavit sa s nejakym
> programom. Pre ten zvysok je potom pravdepodobne
> par skriptikov a disciplina lacnejsim prostriedkom, ako snazit
> sa postihnut uplne vsetko sofistikovanym programom
> s este sofistikovanejsou adaptaciou na lokalne podmienky.

Pro mission critical systemy mohu mit pripraveny nainstalovany hard disk a
ten jen upravim.
Je jasne, ze Vase metoda je schudna, ale prece jen vyzaduje dost rucni
prace, coz znamena, ze muze byt omylna. Proc vetsinu prace nesverit
relativne neomylnemu stroji?
Vsechny vyjimky, ktere jdou spatne zautomatizovat bych zahrnul do
"rucniho" doplnku. Clovek stejne musi vedet co dela.

Zdravi Jarda.