zachrana dat z disku

Marian Cigas hw1 na AURUS.SK
Pondělí Leden 22 15:27:16 CET 2001

Ahoj
Po spusteni systemu Linux (RH5.2) som zistil, ze mi zmizlo cele rozdelenie
disku (asi sa stalo nieco s FAT tabulkou).
Po pripojeni tohto disku do ineho stroja s Linuxom mi cfdisk vypise, ze na
disku mam len free space a ziadne particie.
Viem nejako z toho stareho disku ziskat vypis povodneho rozdelenia disku
(to, co vidim pri zadani "fdisk -l /dev/hdx")? Je tam niekde ulozeny nejaky
subor, v ktorom by to mohlo byt zapisane?
Data z / vidim, creatol som si /dev/hdb1 a velkost som dal odhadom. Keby som
nejako ziskal udaje o povodnom rozdeleni disku, vedel by som ho obnovit
cely.

Vie niekto poradit?

maro