Umax ActionBook 215H vs. Acer TravelMate 201T

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 22 16:58:38 CET 2001

Zdravim,

chtel jsem se zeptat, jestli tu nekdo nema notebook Acer TravelMate 201T
nebo Umax ActionBook 215H. Prave se tu rozhodujeme mezi jednim z nich.
Pro TravelMate mluvi hlavne TFT display, graficka karta (ATI Rage
Mobility-M - to je tusim Mach64, ne?) a zakladni pamet (i kdyz se bude
tak jako tak zvedat minimalne na 128 MiB), pro Umax zase nizsi cena,
vetsi disk a ochota prodat jej bez Win (u Aceru zatim nevim). Naopak je
mi podezrela jeho graficka karta (jakasi SMA AGP - sam nevim, co to je).

Aktivni display u Aceru je velkym lakadlem, takze to spis vidim na nej,
ale rad bych slysel i nazory nekoho, kdo tyhle masinky vlastni a
provozuje pod Linuxem.

Diky.

BTW, mel jsem zato, ze nekde existuji stranky, venujici se notebookum s
Linuxem, ale vsechno, co jsem nasel bylo dost zastarale. Pokud nekdo vi
o necem aktualnim, staci mi odkaz :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka