Umax ActionBook 215H vs. Acer TravelMate 201T

Ales Koval koval na suas.cz
Úterý Leden 23 10:16:37 CET 2001

Dobry den,
pred 14 dny jsme take kupovali NB a volba padla prave na toho Acera, jen
se bohuzel dodava s Windows. Bez problemu na nej sel ninstalovat RH7.
Graficka karta se hlasi jako ATI|Rage Mobility P/M AGP 2x a X-ka s ni
jdou uplne bez chyby. TFT displey je opravdu znat :) Zvukova karta je
ALi 5451 a pouziva se pro ni modul trident, ale v jadre 2.2.16-22 jeste
neni uplne doladen (napr. chybi midi). PCMCIA take chodi bez problemu
stejne tak jako touchpad.
Jedine co se mi zatim nepodarilo zprovoznit je interni modem, jedna se o
winmodem pravdepodobne s chipsetem od Lucentu. A pak take specialni
klavesy pro spousteni aplikaci ve Win. Na to jsem se jeste nedival.

> BTW, mel jsem zato, ze nekde existuji stranky, venujici se notebookum s
> Linuxem, ale vsechno, co jsem nasel bylo dost zastarale. Pokud nekdo vi
> o necem aktualnim, staci mi odkaz :)

Take jsem hledal, ale moc uspesny jsem nebyl :(

S pozdravem A.Koval