Odchyceni SIGSEGV

Zbynek Vyskovsky rat na scssoft.com
Pondělí Leden 22 19:17:57 CET 2001

Michal Krause wrote:

> To by mohlo. Asi by nebyl problem tu funkci vytahnout bokem do male
> knihovny a tu pak preloadovat, ze? Ja jsem se na to jeste nedival, ale
> chapu to dobre, ze jenom nekde na zacatku zmenim hodnotu jednoho cisla?

 Sice se v tom (preloadovani) nevyznam, ale snad by to melo chodit.

 Jinak v tom backtrace je while cyklus, kde jedna z podminek je
current < __libc_stack_start (ci nejak tak, uz si presne nevzpominam), tak
tu prepisete na current < (void *)pthread_self(). Tedy za predpokladu, ze
pthread_self vraci pointer na onu strukturu na vrcholu stacku...

--
        Zbynek Vyskovsky
        Engine/Game-AI Development, SCS Software