Re: Teplota a nestabilita RAM - problém na FSB 133MHz

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Leden 22 19:31:01 CET 2001

Dovoluji si s panem Bibrem nesouhlasit,
V chipsetu problem nebude, protoze stejny chipset se pouziva vlastne na
vsech deskach pro procesory Duron.
Napriklad na ABITu to jede spolehlive. Problem bude v nestabilni desce, nebo
noname pametech, ktere obcas 133MHz nezvladaji.
Vyzkousejte pamet na jine desce pri 133MHz, jestli nepojedou ani tam
korektne, je problem v pametech. Jestli budou jinde behat v poradku, je
problem v zakladni desce. Ponauceni do budoucnosti - nesetrete na zakladni
desce, nevyplati se to! Kupujte desky od kvalitnich firem - ABIT, ASUS,
AOpen, Microstar. U ostatnich znacek je preci jen urcite riziko, ze ne vse
bude dostatecne stabilni.
To neznamena, ze ostatni veci jsou nekvalitni, ale ........

Pavel Rauš