Umax ActionBook 215H vs. Acer TravelMate 201T

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 23 12:13:45 CET 2001

On 23/01/2001, Ales Koval wrote:

> pred 14 dny jsme take kupovali NB a volba padla prave na toho Acera,
> jen se bohuzel dodava s Windows. Bez problemu na nej sel ninstalovat
> RH7. Graficka karta se hlasi jako ATI|Rage Mobility P/M AGP 2x a X-ka
> s ni jdou uplne bez chyby. TFT displey je opravdu znat :) Zvukova
> karta je ALi 5451 a pouziva se pro ni modul trident, ale v jadre
> 2.2.16-22 jeste neni uplne doladen (napr. chybi midi). PCMCIA take
> chodi bez problemu stejne tak jako touchpad.

To zni veskrze pozitivne :)

> Jedine co se mi zatim nepodarilo zprovoznit je interni modem, jedna se
> o winmodem pravdepodobne s chipsetem od Lucentu. A pak take specialni
> klavesy pro spousteni aplikaci ve Win. Na to jsem se jeste nedival.

Modem me prilis nezajima a klavesy by mely jit premapovat. Takze zbyva
jedina vec, a to presvecit je, ze Windows si mohou ... nechat :) Linux
si samozrejme nainstalujeme sami, takze jde o to, jestli budou ochotni
dodat holy notebook.

Jinak diky za hodnotne informace :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka